U Č I T E Ľ K Y
"Všetko, čo naozaj potrebujem vedieť o tom, ako žiť, čo robiť a ako vôbec byť, som sa naučil /-a v materskej škole" a pomohli mi pri tom
Soňa ROHÁČOVÁ
učiteľka

Ťažisko jej pedagogického
pôsobenia je orientované na aktívny pohyb, učenie, hranie, tvorivú
dramatiku, zdravie a zdravý životný štýl, experimentovanie, bádanie a
rozvíjanie matematickej a prírodovednej gramotnosti. Veľký dôraz kladie
na rozvíjanie sebaobslužných a pracovných činností a pracovného étosu.
To všetko stále dookola a predsa zakaždým inak v oblastiach:
❀ Matematika a práca s informáciami
❀ Človek a príroda
❀ Zdravie a pohyb
(Zdravý životný štýl; Hygiena a sebaobslužné
činnosti; Pohyb a telesná zdatnosť)
❀ Človek a svet práce
PaedDr. Ivana JANČOVÁ
triedna učiteľka s 2. atestáciou
Vo výchovno-vzdelávacom procese sa
zameriava na inováciu predprimárneho vzdelávania cez projektové, umelecké
a interpretačné metódy. Uprednostňuje prosociálny výchovný štýl. Deti vedie k poznaniu, pohybu, výchove dobrým slovom, príkladom, hodnotám, tvorivosti, originalite cez hru a zážitkové učenie
orientujúc sa predovšetkým na vzdelávacie oblasti:
❀ Jazyk a komunikácia (Artikulácia a výslovnosť, Súvislé
vyjadrovanie, Knižné konvencie, Počiatočné čítanie a
písanie)
❀ Umenie a kultúra (Hudobná a Výtvarná výchova)
❀ Zdravie a pohyb (Dieťa a pohyb, Hudba a hra)
❀ Človek a svet práce (Konštruovanie a Lego Dacta)
❀ Človek a spoločnosť